poniedziałek, 3 grudnia 2012

Zaczynamy:)

Pewnien hobbit, niewielkich rozmiarów, lecz wielkiego serca, zwykł spiewać:
"A droga wiedzie w przód i w przód,
Skąd się zaczęła - tuż za progiem ..."
To doskonały poczatek na dalszą drogę z moim pierwszym blogiem. Wymaga jeszcze dopieszczenia, trochę czasu i uwagi, ale na wszystko przyjdzie pora. Tymczasem - zapraszam do mojego świata:) Trzymajcie za mnie kciuki:)

Zaczynam trochę świątecznie, a trochę...od małego przeglądu.

Moja duma i radość :) Marmury, masa perłowa, cracle i szkło. I dużo , dużo pracy...

I kolejna:) W sam raz na tę porę roku - zimowe barwy, turkus, opal, korale i szkło. 

Skoro miało byc też świątecznie, to proszę bardzo - jedne z pierwszych "zbrojonych" przeze mnie kartek:




A na dobranoc, żeby Wam było miło zasypiać:



Do zobaczenia :)

4 komentarze:

  1. Ale cudowności! Wszystko jest piękne. Najbardziej podoba mi się krowa i kartki z reniferkami. Naszyjnik też jest boski.

    OdpowiedzUsuń
  2. no..witam wśród swoich!

    OdpowiedzUsuń
  3. bajeczny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna biżuteria, szczególnie ten naszyjnik! A krówka wymiata! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń