poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Lata dwudzieste, lata trzydzieste...

W zeszłym roku Ania i Dominik brali ślub. Robiłam dla nich kartkę z życzeniami, która jest nawet gdzies w czeluściach mojego komputera. Około tygodnia temu mama Ani zwróciła się do mnie z prośbą o zrobienie kartki rocznicowej - miała łączyć w sobie parę konkretnych rzeczy i być utrzymana w tonie lat dwudziestych. Trochę Francji, bo młodzi wybrali się tam w podróż ( stąd też walizki), para - no bo, życzenia - oczywiście i napis "Termomix", bo taki właśnie prezent otrzymali.
Do tego fiolet - ulubiony kolor Ani.




Druga kartka jest ślubna, dla pary kochającej muzykę - ona dyryguje, on gra...na czymś (tego dokładnie się nie dowiedziałam). A więc akcent muzyczny, a do tego delikatny różany papier i jasne kolory. Wyszło ładnie i elegancko :)


Na koniec poprawiam sie i wrzucam banerek do aniowej 
Mini
wymianki
komórczakowej
,
w której będę miała przyjemność brać udział.

3 komentarze:

  1. Ale super!!! Ta pierwsza jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo orginalne są Twoje karteczki i urocze pozdrawiam Dusia, Miło mi powitać moją parę wymiankową .

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam . Otrzymałam już przesyłkę - wszystko jest urocze i podoba mi się bardzo.Moje etui jest na nokię więc jesli będzie za małe to napisz [wykonam drugie] oczywiście pochwalę się na blogu w następnym tygodniu pozdrawiam i dziekuję Dusia

    OdpowiedzUsuń